vizibilitatea brandului
Diverse

Cum să crești vizibilitatea brandului tău

Una dintre cele mai mari provocări când vine vorba de crearea unui brand este să îi crești vizibilitatea pentru ca oamenii să te recunoască. Până la urmă un brand nu este definit doar de logo, slogan și un site, ci de faptul că oamenii pot spune că știu de tine la auzul numelui sau la vederea logo-ului.

vizibilitatea brandului

Pentru a crește vizibilitatea unui brand trebuie ca acesta să fie creat corect și să urmeze anumiți pași despre care vorbim mai jos.

Fii consistent

Fie că e vorba de un brand personal sau de un brand al unei firme, ca să reziști pe piață trebuie să fii consistent în ceea ce faci și reprezinți. Succesele nu se întâmplă peste noate și ca un brand să fie recunoscut poate dura ani buni de zile, dar dacă firma/persoana schimbă obiectul de activitate sau abordarea de la lună la lună, acesasta nu va putea să ajungă cunoscută pentru ceva.

Astfel, daca ești freelancer și oferi servicii de optimizare SEO fă asta pentru câțiva ani, nu trece la servicii foto după câteva luni. Cu toate astea, poți fi cunoscut pentru serviciile de optimizare SEO și oamenii care te urmăresc să știe că pasiunea ta este fotografia, dar nu încerca să le transformi pe amândouă în business pentru că îți va scădea din credibilitate.

Crează un site foarte bun

Cărțile de vizită au fost înlocuite de website și trebuie ca fiecare vizitator care intră pe site-ul tău să găsească acolo tot ce îi trebuie și să aibă o experiență plăcută. Astfel ai nevoie de un site cu un design modern care se încarcă repede, are meniul funcțional și pe care utilizatorul să găsească ce are nevoie din câteva click-uri. Nu uita de rubrica de testimoniale unde clienți actuali pot spune câteva cuvinte despre tine, va ajuta la credibilitate și branding.

Angajază o firmă de publicitate outdoors

În ceea ce privește publicitatea online e clar că vei angaja o firmă sau un profesionist deoarece ai nevoie de ea pentru a supraviețui. Însă, în funcție de mărimea companiei și taget-ul în ceea ce privește clienții, trebuie să te gândești la a angaja o firmă de publicitate care se ocupă cu reclamele offline. Acest lucru va ajuta la construirea identității de brand și prin organizarea de evenimente cu influenceri și plasarea strategică a reclamelor outdoor vei crește foarte mult în ceea ce privește vizibilitatea.

Spune o poveste bună

Secolul acesta se învârte în jurul storytelling. Astfel, orice brand care nu spune o poveste este ignorat de majoritatea oamenilor. Publicitatea a devenit din ce în ce mai creativă și trebuie să ții pasul cu ea pentru a spune povești cât mai bune care să te poziționeze ca profesionist într-un domeniu, dar care să rămână și în mintea oamenilor.

Și nu în ultimul rând, nu uita că trebuie să fii sincer în mesajele pe care le transmiți și să ai grijă să nu jignești anumite categorii de oameni deoarece crizele de PR adesea stau la o distanță de un cuvânt interpretabil plasat într-un text pe site sau într-o reclamă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *